Allreaders.com

Jenny Nimmo Message Board


Samantha posts on 8/1/2007 9:51:52 PM the sixth book was good but on another site it said that there would be 464 pages but there were 389 pages. but any way the book is still good, I got 5 of my friends to read it! and How do you e-mail Jenny? every says they e-mail her but how do I?
mike posts on 8/1/2007 7:05:19 PM tell me if there will be a movie if not then i would like to write my own screenplay for this movie
Billy posts on 7/28/2007 4:11:06 PM Yah there is going to be a movie (as far as ive heard), its going to be coming out somewhere in late 2007 to mid 2008. I just reread all the charlie bone books last week and they are still awesome!



Ashleigh posts on 7/28/2007 2:14:40 AM hey all luv the books just got the 6 1 today and i have almost finished!!!!!!! is ther ea movie or not coz i heard about it last year and if any1 want ssom1 to play emma i am there 4 u coz i really want to be in the movie i am like 11 years old and i started reading these books in yr3 so wen i was 8 !!!!!! luv the books sooooooo cool cya
pip posts on 7/25/2007 8:43:46 PM why this message board? you could look up some other message board about the aurtors you do like and it would mabe be more fun!
NZ posts on 7/24/2007 5:20:56 PM wow... no one comes here anymore! The 6th book was really good. I can't wait for the 7th! haha Charlie emailed me and was like are you still alive? LOL
nottellin posts on 7/22/2007 10:21:12 PM The sixth book was really good. I can't wait for the seventh :) hopefully the seventh isn't the last!
Charlie Silent posts on 7/22/2007 2:18:07 AM Oh drats! Jenny Nimmo anounced on her web site the name of the seventh book, and I say "Oh Drats!" because of the title... "Charlie Bone and the Giant of Badlock" YIKES! What kind of name is that? I prefered it when she said it was "and the Gargoyles". Hopfully, that'll be the American title.
Rebecca posts on 7/14/2007 10:37:37 AM Do you know when the 6th book comes out In the Uk. Also are the books really different in the usa. i have got confused because it is called something else in the usa.Lol well message back! I am a big charlie bone fan even though im 15 yrs old...i first read them when i was 11. oh yeah and my favourite character is probablly uncle paton! Hes soooo Nice!! But out of the kids i probablly like Tancred, hes cool. Well yeah message back!
Pop posts on 7/8/2007 12:04:12 PM Do I really care no offense but if I can get on the website than obviously I can use it read the books or not.
Click Here for Messages:    1 - 10   11 - 20   21 - 30   31 - 40   41 - 50   51 - 60   61 - 70   71 - 80   81 - 90   91 - 100   101 - 110   111 - 120   121 - 130   131 - 140   141 - 150   151 - 160   161 - 170   171 - 180   181 - 190   191 - 200  
Click here to post a message to this forum




Note: the views expressed here are only those of the posters.
2 Ways to Search!
Or







Our Chief Librarian