Allreaders.com

Monkey Business Message Board


Barbara posts a message on 4/4/2006 8:04:50 AM Who Played the Baby in Monkey Business with Carey Grant and Ginger Rodgers?
Ezekiel Steiner posts a message on 11/7/2005 7:51:29 PM In Monkey Business the characters literally become children after drinking a youth-restoring drug poured into a water cooler by a monkey. Throwing off all social inhibitions, they show what they really are, savage, selfish, insensitive little beings descended from the ape. It is, at bottom, a grim, harsh view of human nature. Hawks's point, although he would deny ever having made one, is that only through the disciplined acceptance of personal responsibility can we find the freedom to love and keep our world from going mad. Ezekiel Steiner
B12b posts a message on 8/9/2005 8:40:51 AM 1. Keluarkan 6 keping kertas bersaiz biasa dan 6 keping sampul surat dan tulis di dalam setiap kertas tersebut seperti berikut: "PLEASE PUT ME INTO YOUR MAILING LIST" Nama anda Alamat rumah anda. Kemudian lipat kertas itu mengikut saiz sampul surat anda dan masukkan duit 1 US$ (atau RM 4.00) jika didalam negara Malaysia. ***Amat penting*** 2. Untuk memudahkan penghantaran supaya tidak kehilangan , sila hantarkan Wang Kertas (Jangan sesekali menghantar Wang Siling kerana terlalu berat untuk di pos) ke dalam setiap lipatan kertas tersebut (untuk mengelakkan daripada kecurian, adalah dinasihatkan anda membalut wang tersebut di dalam kertas gelap supaya orang lain tidak dapat melihat isi kandungan surat tersebut), 3. Masukkan kertas dan duit tadi di dalam sampul surat yang telah disediakan. Ini bermakna anda telah mempunyai 6 keping surat yang masing-masing berisi 1US(RM4) dan kertas berisi nama, alamat dan perkataan seperti diatas. Apa yang anda lakukan ini ialah satu perkhidmatan yang sah, dan tidak melibatkan penipuan, jadi janganlah anda risau akan apa yang anda usahakan ini. Kemudian, pastikan setiap sampul surat berisi wang dan kertas tadi ditutup rapat supaya ia tidak mudah di buka dan poskan kepada alamat-alamat di bawah ini: Surat Peserta 1 Talhatta Bin Deng, D/A Rosli b. Razali Pejabat Pos Asajaya, 94600 Asajaya, Kota Samarahan, Sarawak. Surat Peserta 2 Mohamad Anizan bin Ayob. No. 201, Blok 8, Jln Plumbum 7/95,Seksyen 7,40000 SHAH ALAM, Selangor Malaysia. Surat Peserta 3 W Harini bt W Mat Rani Lot PT 463, Jln Pasir Kota, Kg Pintu Geng, 15100 Kota Bharu, Kelantan, Malaysia. Surat Peserta 4 Shi Yang Yang Beg Berkunci 108, 96800 Kapit, Sarawak. Surat Peserta 5 Richie Mony. P.O. Box B. 15, Satok Post Office, 93400 Satok, Kuching, Sarawak, MALAYSIA. Surat Peserta 6 Mimi Susanti No.4, ,Kg.Perpindahan Rataie Temburong, PE 2951. Negara Brunei Darussalam.



B12b posts a message on 8/9/2005 8:24:34 AM MENJANA RM24.00 MENJADI RM42,000.00 DALAM BEBERAPA BULAN SAHAJA! Jika anda tidak berminat untuk mengubah nasib anda, maka anda tidak perlu membaca dengan lebih lanjut lagi risalah ini. Mungkin anda berpendapat bahawa program ini adalah satu penipuan tetapi anda diminta menggunakan kebijaksanaan anda untuk mengkaji program ini sebelum anda menyertainya. Anda mungkin akan menjumpai banyak email yang serupa di dalam Newsgroup semasa anda melayari internet. Tetapi apa yang akan anda baca di sini adalah penerangan yang terperinci yang diterjemahkan ke Bahasa Malaysia yang mana akan membantu anda untuk memahami program ini dengan lebih lanjut dan bila anda mengiklankan program ini pembaca akan memahami program ini dengan terperinci dan sudah tentunya mereka akan menggunakan risalah ini sebagai rujukan mereka. Jadi, janganlah bertangguh lagi; SAVE dan PRINT risalah ini sekarang. Saya masih ingat dulu, semasa saya sedang melayari laman web Newsgroup, saya terbaca satu artikel yang serupa dengan apa yang anda baca sekarang yang mengatakan bahawa anda dapat membuat ribuan ringgit dalam beberapa minggu sahaja hanya dengan melabur RM24.00 (6US$)!!! Jadi saya pun berfikir, “Yeah, ini mesti satu penipuan,” tapi seperti kebanyakan dari kita, saya pun tertanya-tanya, jadi saya terus membaca. Bunyinya lebih kurang begini, “anda dikehendaki pos 1US$ (RM4) kepada 6 orang di alamat yang dinyatakan dalam artikel tersebut. Kemudian anda gantikan nama dan alamat anda di senarai paling bawah #6, dan poskan artikel tersebut kepada sekurang-kurangnya 200 Newsgroup. (Terdapat ribuan Newsgroup)”. Itu sahaja yang anda perlu lakukan. Jadi, selepas berfikir seketika dan bertanya pendapat beberapa orang kenalan terlebih dahulu, saya pun terfikir untuk mencuba. Lagipun, jika program ini tidak menjadi pun, saya cuma akan kerugian 6 stem dan 6US$ (RM24.00). Kemudian saya pun melabur 6US$ (RM24). Kemudian cuba teka apa yang berlaku?? Dalam tempoh 7 hari, saya mula menerima duit dari surat. Saya terkejut!!! Saya ingatkan bahawa ia akan berhenti, tapi duit terus datang. Dalam minggu yang pertama, saya mendapat 25US$ (RM100). Pada hujung minggu yang kedua saya telah mendapat lebih daripada 1,000US$ (RM4,000)!! Dan pada minggu yang ketiga saya mendapat lebih daripada 10,000US$ (RM40,000) dan masih bertambah. Dan pada minggu yang keempat saya telah mendapat lebih daripada 42,000US$ (RM168,000) dan wang masih lagi datang. Ini adalah amat berbaloi jika dibandingkan dengan modal 6US$ (RM24) dan 6 keping stem. Saya telah membelanjakan lebih dari itu untuk membeli nombor ekor. Biar saya memberitahu anda bagaimana program ini dijalankan dan yang paling penting kenapa ia menjadi….dan juga pastikan yang anda save dan print satu salinan artikel ini SEKARANG, supaya anda mendapat semua maklumat yang anda perlukan. Saya gerenti, jika anda ikut semua arahan, anda akan mula membuat duit yang anda anggap mustahil selama ini dengan cara yang mudah!!


Note: the views expressed here are only those of the posters.
2 Ways to Search!
Or



Our Chief Librarian